29 Ağustos 2013

Hello world

Programlama görmüş, duymuş herkesin istisnasız bu yazının başlığına gülmesini istiyorum, bişey denicem.

Selam, sen evet şanslı kişi. Bu yazıyı okuduğuna göre bütün üşengeçliğimi yenmiş ve blog açmışım demektir. Ne mutlu bana.
Ve blog açtığıma göre hayat enerjim çekilmeye devam ediyor..

Aslında bu blogu kendim yazıp kendim eğleneyim diye açtım ama tek eğlenen ben miyim adlı merakımı gidermek için bu blogun ziyaret edilme sıklığını da görmek istemiyor değilim. Okunma yada takip edilme kaygım hiç olmadı ama bir kaç yorum fena olmaz hani. He yorum demişken blogta "sevgili günlük" adı altında triplere girersem beni uyaracak birileri de lazım.

Açıkcası blogun zaman harcanası olmasını istiyorum. Bundan ötürü ilgi çekecek şeyler yazmalıymışım içerden öyle dediler.

Elim istemeden kendimi tanıtmaya doğru gidiyor ama yoğ izdivaç programına çıktığımda kullanacağım kendimi tanıtma cümlelerimi blogumda yayınlamak istemiyorum.

Ya yayınlamadan şu şakayı yapmam lazım : Blogumu kapadılar yazamadım anne :(



0 yorum :

Yorum Gönder