31 Ağustos 2013

Merhaba, Ben yapılacaklar listenim

Bu blog olayı hiç hayal ettiğim gibi olmadı yahu. Eğlenceli şeyler yazarım diyordum ama yok. Havasından mıdır suyundan mıdır istem dışı bi ciddilik oluyo. Yalnız ziyaret edilme sayısı beni tatmin etti. Başlangıç için iyiyim bence :D Neyse bu seferki konudan umutluyum :D

Yasal uyarı! Evde denemeyiniz.

Başlıktan da anlaşılacağı gibi
bunu söylüyorum çünkü henüz blogda IQ testi yok ve "ben anlamadım yeağ" diyenleri bi şekilde saklandıkları yerden çıkarmam lazım :( (Bu arada bu ifadeyi çok yaparım. Bu yaptığım espri miydi şimdi anlamına geliyor..) 

Neyse, başlıktan da anlaşılacağı gibi bu yazı bir yapılacaklar listesi. Benim listem. Peki bundan sizene? Ya düşündüm de hakkaten sizene? "Ehe eh e .." Kendi listemi yaparken aslında bi anlamda bunları yapmak için yaşadığımı düşündüm. Aslında daha çok bu hissi paylaşmak istiyorum.. (Liste hakkında sadece kendim için ve günlük yaşantım üzerine yapacağım şeyler diyelim biz de yanlış anlaşılmasın)

The Unknown Rebel (Benim için adı tanklara karşı koyan adam)
İntiharların çoğunun bütün amaçlarını gerçekleştirmiş kişiler tarafından yapıldığını biliyor muydunuz? Tabi ki bilmiyordunuz çünkü ben uydurdum. Ama amaçlarını gerçekleştiren insanlarda bir tükenmişlik duygusu olduğu gerçek. Bizler, yani hayallerini gerçekleştiremeyenler ise hala çabalıyor.. Hayaller kuruyoruz çünkü mutlu olmanın en basit yolunu keşfetmişiz. Ama hayallerimiz henüz gerçekleşmedi. Çünkü gerçekleştiyse o artık hayal değildir. (Beyin fırtınası v1.0 full indir)
Kısacası geçen gün hayal kurmanın beni mutlu ettiğini sonra da bunları gerçekleştirmek için çabaladığımı fark ettim.
Okumak, çalışmak, yaşamak. Bunları yapıyoruz çünkü amaçlarımıza ulaşmamız lazım.
Peki, ya ulaşamazsak?

Ayırım burada başlıyor.
Amaçlarına ulaşamayanlar için iki yol var. Birincisi vazgeçmek 'ki bu zayıf bir karaktere sahip olmak demek' (bu konuya değinmeyeceğım), ikincisi ise daha küçük ve ulaşılabilir hayaller kurmak. Küçük olan gerçekleştiyse bu sefer daha büyüğü.. Büyük olan gerçekleşmediyse bu sefer daha küçüğü.. Hayat bu kısır döngüden ibaret.

Yani diyorum ki acaba seçtiğimiz amaçlar ömür harcayacak kadar değerli mi?

Yapılacaklar listem
İnterrail
Bunun kaçarı yok. Seneye bloga fotoğraflarımı atarım ;)

Golden Retriever
Gerçekleştirebileceğim en kolay hayalim bu sanırım ama zor olan şu ki bakacak zamanım yok :(

72' Granada
Bu bir araba değil. Bu bir Granada.

Eskişehir ve Ordu
Bu iki şehirde yaşamak istiyorum. En azından bir süre. Biri eğlenmek diğeri huzur dinlemek için.

Almanya
Gurbetçi akraba, Çikolata, Rammstein, Oktoberfest, Bayern Münih, Hitler, Einstein. Nedenini gerçekten bilmiyorum ama bu ülkenin hastasıyım. Türk olmasaydım Alman olmak isterdim sanırım. Evet ne diyorduk. Bu ülkede uzun yıllar harcamalıyım.

Schindler's List, kırmızılı kız


Son olarak eğer amaçlarınızı gözden geçirmenizde yardıma ihtiyacınız var ise Schindler's List filmini tavsiye ederim.



0 yorum :

Yorum Gönder