05 Eylül 2013

Efsane olmaya aday resimler

(Ama onlar resim değil yea fotoğraf)

Sonunda bir üşengeçliğimi daha yenip albümümden fotoğrafları/resimleri blogumda paylaşmaya karar verdim.
Albüm olayını da anlatayım yeri gelmişken. İnternette gezinirken ilgi çekeceğini düşündüğüm fotoğrafları bilgisayarıma kaydediyorum. Arada can sıkıntımı alsın diye bakıyorum çünkü çoğunun bende bıraktığı etkinin adı tebessüm.

Bir kısmını daha önceki yazılarımda kullanmıştım. Bütünlük bozulmasın diye onları da bu yazıya ekliyorum.
Bu arada resimlerin altlarına yazdığım yorumların baş harflerini birleştirince ortaya birşey çıkıyor.
 İyi seyirler..

(Sevilen kötü adam)
Efsane Joker karakterleri
Charlie Chaplin ve Albert Einstein

zevkli bir ihtiyar yada belki tamamen tesadüf
Bilindik bir resim ama bu filmin hastası olduğum için
bu resime torpil geçtim

Albert Einstein fotoğraf çekenlere gülümsemekten sıkılınca..

I belive, i can fly

John Lennon ve Che Guevara



Kemal Sunal için ne söylesem az
Gülmek bir daha kimseye böyle yakışmayacak

Üstad'a da torpil geçmiş olabilirim

(Futbolun güzel olduğu zamanlar)
Lefter Küçükandonyadis ve Metin Oktay

Michael Jackson ve Freddie Mercury

Nazım Hikmet Ran ve onlarca şiirinin sebebi Vera

Pulp Fiction filminin efsaneleri

(Bakışları kes)
Rammstein grubunun psikopat vokalisti Till Lindemann

Gönlümüzde taht kurmuş büyük usta Sadri Alışık

Schindler's List filminin kırmızı elbiseli masum kızı

Türk müziğinde efsaneler - Son yemek pozu

Tanklara karşı duran adam
(Hikayesini araştırmanız önerilir)

Efendiliğin sembolu, örnek alınası kahraman. Atam
Ayrılmaz ikili
Şener Şen ve Kemal Sunal
Clockwork Orange - Batman - Fight Club
(Bir kötü adamı neden severiz
adlı sorunun cevabını taşıyan filmler)

































































































































Harfleri birleştiren oldu mu gerçekten merak ediyorum :D Neyse şakaydı. Ama bir sürprizim var tabi; Resim merakı olanlar ve gerçekten efsane olmuş resimler görmek isteyenler için Burada bir site var. 
Not : Var ise böyle resimleriniz görmek için sabırsızlanıyorum..



0 yorum :

Yorum Gönder