22 Ocak 2015

Görmemişin Doğum Günü

Bir Ender klasiği olarak "Selam!"
Özel anlarını anlatmaktan, bunları dillendirmekten geri duran bir insan olarak bugün bir istisna yapacağım.
Çünkü benim için blog bir anlamda da; herkese açık yazılabilecek bir günlük.
Aslında benimkisi daha çok aylık :/

Biraz geç yazılmış bir yazı olacak tabi ama;
Bu sene, en özellerindendi doğum günlerimin.

Doğum günüm tam 00.00 da başladı. (Haliyle)
Çok tatlı mesajlar aldım.
Emre facebooktan kutlayan ilk kişi olmak için özel çaba sarf etti mesela ;)
Ama tabi asıl bahsetmek istediğim canlı kanlı bir kutlama.
Saat tam 12yi görmeden bir telefon geldi.
Arayan ilkokuldan arkadaşım Fatih.
Başka bir ilkokuldan dostumuz Bircan'ın karaya çıktığını söyledi. Tabi Bircan'ın gemici olduğunu da belirteyim ki bir önceki cümlem anlam kazansın.
(Bircan'ın karaya ayak basmasının doğum günüme denk gelmesi tamamen şans bu arada)
Arkadaş grubumuzun bir diğer üyesi de Mesut. O da Erasmus için Almanya'daydı. Yakın zamanda dönmüştü ve henüz görüşmemiştik.
Kısacası Bircan geldi bahanesiyle çağırıldım ve yaklaşık 4 saat goygoy yaptık :D

Bu 4 saatten en çok aklıma kazınanlar;
-Bulgaristan gofretlerinin çok güzel olduğu (Bircan'ın gemide yerim diye stok yaptığı gofretleri bitirdik :/)
-Bir bilgisayar oyunu olarak NBA'yi o kadar da kötü oynamadığım ;)

Fatih'in evi (İnternet kafe :/)

Gece böyle geçince sabah uyanıp şirkete gelmek zor oldu tabi ama başardım :D
Çalışıyordum ve öğlen olmuştu.
Kapı çaldı.
Hain dostum Erencan "kargo geldi herhalde, kapıyı açsana" dedi ve tabi bende bunu yedim :/
Kapıyı açtığımda karşımda Büşra'yı gördüm. ***
Mersin'de olduğunu düşünürken ve doğum günüm ayrı geçecek diye üzülüyorken Büşra şirketi bastı!
Büşra İstanbulda'ydı, bana pasta yapmıştı, atkı örmüştü ve küçük detaylardan çıkardığı bir çok büyük hediye daha.

Bu konu hakkındaki tweetim

1 hafta ayrı kalmış ve o kadar özlem duymuşum ki şok oldum, kapıyı ilk açtığımda mallığı eline almak deyimini yaşayarak öğrendim. Zaten kapıyı açtığım anlarda bir de videom var. Yayınlansa gündemi değiştirir :/
Tepkisizliğe tepki olarak doğmuşum :D

El emeği pastam

El emeği atkım ve Sweater for Sweater Weather :D
Aklımda kalanlar;
Büşra*
Fıstıklı diye yediğim ıspanaklı EFSANE pasta :/
Atkı <3
Sweater Weather <3
Büşra'nın geleceğinden habersiz son ses açtığım "Bikisinde Astronomi" şarkısı

Büşra'ya üzülerek veda ettim ve karardı hava.

Şirketimizin geleneksel doğum günü kutlamalarından ben de nasibimi aldım bu sene. Böyle günlerde genelde tüm şirket (o gün şirket dışında olanlar da dahil) toplanır ve mütevazı (bir o kadar da özel) bir kutlama yapılır. Şirketteki herkese yaparız bunu ama geçen sene bana yap"a"mamıştık, benim neden yok diye üzülüyordum :D

Hepi börtdey with New Bilişim


Akşam ise liseden arkadaşlarımlaydım. 8 senedir tanıdığım ve 6 senedir de en yakın arkadaşlarımdan, hakkımda çok şey bilen Esin, bu sene de yanımdaydı ve bizim çocukları toplama işi ona düşmüştü :)
(Bizim çocukları toplamak cidden zordur bu arada...)
Tam istediğim gibi oldu bu kısım. Hepimiz bir aradaydık ve saatlerce muhabbet ettik. Göremediğim kişilerle geçmişten, sıkça görüştüklerimle gelecekten bahsedip çokça güldük.
En güzeli de gelme ihtimali olan herkesin (biri hariç) gelmiş olmasıydı. Herkes bir arada olunca daha da bir anlamlı oluyor. Liseyi özledim...

Toplanabilmeyi başaran güruh :D


Tabi bu kadarla da bitmedi.
Ülke kurtarma muhabbetleri için Kaan, Sabri, Kudret ve Ben sahile inmiştik.
Motor kullanmayı Sabri'nin motorunda, Gökhan sayesinde öğrenmiştim (Aşçı uşak ilişkisi)


Tabi bunlar uzun zaman önceydi ve acaba unuttum mu diye yine Sabri'nin motoruyla bir deneme sürüşü yaptım.
Motor kullanmak gerçekten çok büyük bir keyif, bunu bir kere daha anladım. Nasıl hala motosiklet almadım, insan gerçekten hayret ediyor.

Dahil olduğum arkadaş gruplarından sadece üniversiteden dostlarımla görüşemedim bu sene. (Görüşme ihtimalim -ne yazık ki- olmayan mahalle arkadaşlarımı ayrı tutuyorum)
Gerçi biz birbirimize özel şeyler yapmayız doğum günlerinde. Bu huyumuzu seviyorum ama bir görseydim de olurdu :)

Görüşemediğim dostlarımın Giresun'dan (Emirhan), Almanya'dan (Kadir) araması ve daha bir çok sevdiğim insan tarafından doğum günümün bir şekilde kutlanması da atlanılmaması gereken bir mevzu tabi.

Çok tatlı kutlama mesajları da aldım. (Onlar kendilerini biliyorlar.) Herkes çok tatlı bir ben sıkıntılı :)

Çok şanslı bir insan olarak yeni yaşıma harika bir başlangıç yaptım.

in cake we trust




6 yorum :

  1. Ispanağı sevdirme çabaları...
    Doğum günün ile ilgili tüm ayrıntılar çok güzel. Bence de çok şanslısın. ^^
    AYRICA PASTANIN EN TİPSİZ OLDUĞU ZAMAN FOTOĞRAF ÇEKMEK HİÇ ADİL DEĞİL...
    ***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayaller fıstık, hayatlar ıspanak :/
      Bence de arada bir fotoğraf çekmeyi düşünmeliyiz :)

      Sil
  2. Sen takıl karşim bizi boşver :)))

    YanıtlaSil
  3. olm bu tema ne lan http://i.hizliresim.com/oA3JdR.png görmeyeli baya zayıflamışsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olm sen sapık mısın ya :D Daha yeni düzenlemeye başladım :D Ayrıca bu saatte yemeksepetinde ne işin var :D

      Sil
  4. güzel bir paylaşım olmuş :) keyifle okudum.. nice güzel senelere..

    YanıtlaSil