02 Temmuz 2015

Almanya Gezimiz için Müzik Listesi

Selam dostlar. Enderinmekanı'na hoşgeldiniz :')

Yazmayı bırakalı o kadar çok oldu ki nereden başlasam bilmiyorum. 2015 yılında hiç yazı yazmamış olmam (Doğum günüm hariç) aklımı kemirip duruyordu ben de geri dönmeye karar verdim. (Yüzüklerin Efendisi - Kralın Dönüşü mode : on)

Like this
Sanırım o beyaz-sarı tema içime sinmemişti. (Bahaneye gel)

Aslında o temayı seçerken sitenin şu anki teması da aklımın bir köşesindeydi zaten. O zamanlar indirip bilgisayarımda saklamıştım bu temayı. Şimdi bakıyorum da iyi ki yapmışım çok tatlı bir temam oldu, çok basit ve detaysız. Tam istediğim gibi :)

Not : Tema daha tam oturmadı. Loading...

Şu yaklaşık 6 aylık dönemden aklıma ilk gelenleri yazmak gerekirse;
Film festivaline katıldım (Büşra ile)
Ordu'ya gittim (Büşra ile)
Eskişehir'e gittim
Mezun oldum (Büşra ile)
Almanya'ya gittim (Büşra ile)
Tam zamanlı olarak işe başladım
Kısacası ne yaptıysam Büşra ile yaptım. O kadar dolu ve eğlenceliydi ki, Büşra beni bloga yazı yazmaktan alıkoydu :/ (İyi ki var.)

Böyle kısa bir giriş yazısıyla da tekrar başladığımı duyurmak istedim.

Bir de Büşra ile Almanya'da dinleriz diye EFSANE bir playlist hazırlamıştık. O playlist gizli kalsın istemedim. Bugün listeyi Youtube'a taşıdım ve sizinle de paylaşmak istedim.

Bazen sakin bazen hareketli, nadiren Türkçe parçalar da barındıran çok güzel bir liste oldu.
Yaklaşık bir haftadır aralıksız, şarkı dinleyeceğim zaman bu listeden dinliyorum.


Şimdilik, Başbaş..



1 yorum :

  1. Kesinlikle EFSANE. Ben de evde müzik dinleyeceksem bu listeden dinliyorum sürekli. Her dinlediğimde de Almanya'daki güzel zamanları hatırlıyorum. :')
    Yazılarını özlemişiz. :*

    YanıtlaSil